نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4749
-
الف
+

نقش غافلگیرکننده آوازخوان مشهور ایرانی در پایتخت6

«سلمان خطی» بازیگر «پایتخت» در گفت و گو با رسانه جزئیات جدیدی از فصل جدید این سریال را ارائه داد.

به گزارش آی فیلم2، «سلمان خطی» بازیگر نقش «تقی» برادر «نقی» در سریال «پایتخت» ضمن اشاره به اتفاقات هیجان‌انگیز فصل تازه این سریال از همان قسمت اول،‌ از حضور کوتاه «بهنام بانی» آوازخوان مشهور ایرانی در بخشی از این سریال خبر داد.

سلمان خطی با اشاره به فصل جدید سریال «پایتخت» و ماجراهای آن بیان کرد: من در این فصل ازدواج می‌کنم و از قسمت دوم همسرم هم در سریال دیده می‌شود. معتقدم فصل ششم سریال «پایتخت» که نوروز ۹۹ از صدا  وسیمای جمهوری اسلامی ایران نشر می شود با ماجراهای جذاب و هیجان‌انگیزی شروع می‌شود.

وی درباره پیشرفت فرآیند تولید هم ادامه داد: در حال حاضر در شمال ایران هستیم و سریال در همان منطقه شیرگاه فلمبرداری می‌شود.

خطی درباره نبود علیرضا خمسه در نقش باباپنجعلی هم یادآور شد: باباپنجعلی در فصل تازه پایتخت فوت کرده است اما هنوز ماجراهایی دارد که در این سریال دیده می‌شود به طور مثال اعضای بدن او اهدا می‌شود و اتفاقات مختلفی را پیش می‌آورد. شروع سریال در فصل ششم بسیار هیجان‌انگیز است و حتی در قسمت دوم جشنی برپا می‌شود که آوازخوانش بهنام بانی است و فکر می‌کنم برای مردم تماشای این سریال در نوروز ۹۹ بسیار لذت بخش خواهد بود.

بازیگر پایتخت درباره دلایل جذابیت این سریال برای مردم به خبرنگار مهر گفت: دلیل این جذابیت ارتباطی است که سریال با مردم گرفته است و باعث شده شخصیت‌ها برای مخاطب قابل لمس باشند.

«محسن تنابنده»، «احمد مهرانفر»، «ریما رامین‌فر»، «هومن حاجی عبداللهی»،«نسرین نصرتی»، «مهران احمدی»، «سارا و نیکا فرقانی اصل» از بازیگرانی هستند که در فصل جدید این سریال حضور دارند. 

گفتنی است که مجموعه سریال های «پایتخت» از فصل اول تا پنجم سال گذشته از شبکه آی فیلم 2 نشر و با استقبال مخاطبان فارسی زبان افغانستان و تاجیکستان مواجه شد.

دانلود فصل اول پایتخت

دانلود فصل دوم پایتخت

دانلود فصل سوم پایتخت

دانلود فصل چهارم پایتخت

دانلود فصل پنجم سریال پایتخت

 

نظر شما
ارسال نظر